SKRIVET: 2010-05-20, kl 23:29:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

trött

tjuusan

har precis blivit klar med mitt engelska arbete som jag ska prata
om imorgon inför klassen usch hatar sånt,
aja idag har jag varit med CUSSE vi skulle igentligen ha pluggat med det blev inte sp mycket
med det hiehie
imorgon så ska jag kanske bada HOPPPAASS
älskar att bada!!!
 men ni får ha det så bra då hörs vi imorgon

puss



gammal bild men men  (yy)


The hiphoper :D

FJORTIZZZ min :D:D


Anonym

hej ja e fåret pål. varför har du lagt upp bilder på mig? ja har inte gett dig tillåtelse. Inatt ska jag komma uppkrypandes från din sängkant och hoppa på dina tår och äta dom låååångsamt lååååångsamt sa ja! OCH DÅ kommer vi börja dansa diso dans :D WII shake that boootyy shaaake shaaaakkee! yea yea yea

// dinosaurier äger! //gissa vem? mohaha


cusse

HAHAHAHAH FAN VA FUL BILD LOLLOO HAHA TA BORT :''((


Älva

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej



PUBLICERAT: 2010-05-22, 17:31:09 | URL: http://peaceews.blogg.se/
D THE DINASOUR

LOOOOOUISE OCH HENNES ÄLSKADE GOOOSEEDJUUUR PÅL. LOUISE SLÄPP DET HAN LEVER INTE !!!!



PUBLICERAT: 2010-05-24, 10:42:01 | URL: http://danielleandren.blogg.se/
Anonym

det ser ut som om carlone har fått bajs i näsan och de luktar illa ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: