SKRIVET: 2010-03-24, kl 20:58:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

tjuuuoosan

hejhej!

just nu är jag hemma och senare ska jag till miss danielle
och kolla på disneyfilmer hela natten lång lovely!

när jag var påväg till danielle förut så svarade jag inte när hon ringde
och tillslut så blev hon vvväääällddiiiiigttt rädd haha,
hon trodde jag gömde mig i huset den pantern.
men tillslut så svarade jag och sa till henne att det var ett rådjur i hennes trädgård
men det var bara lilla jag som stog där och tuggade.
det är inte kul om ni inte var där!

längtar tills på fredag då jag emelie och danielle
ska ha en supermysig middag/buzz kväll
jäääeej.

nu har ni hört nog från mig
kommer säkert blogga mera sen

pusspusspuss






hörs senare nu ska jag springa till danielle!



Anonym

asså jag dödar dig om du inte tar bort bilden :O seriöst nu ska du döööö.............. ja du gör rätt i att skaka av rädsla för nu jääävlaaree



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: