SKRIVET: 2009-09-17, kl 22:29:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

sweet dreams!

hejsan till ni som läser min blogg :D!
nu har jag precis pluggat klart min matte och engelska puuh!
pappa kom just in med en värmesäck till mig för jag fryser och så har jag tänt massa ljus så nu ska jag bara ta det lungt och andas ut i sänger framför min tv.
Idag så hade vi skolfoto och jag danielle och josefine var oseriösa vi hade star-wars tröjor på oss och vi gjorde otroligt sexiga miner ska ni veta haha.När jag får skolfotot så ska jag lägga upp det här!◊
Jag känner mig väldigt otränad just nu så och imorgon så ska jag sova hos danielle och då blir man ju ännu onyttigare för vi ska ladda upp kvällen med chips,godis och energy drickor

puss och kram !





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: