SKRIVET: 2009-09-23, kl 07:36:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

mascara!

hej svejs gnus och gnejs!
snart e det dags för skolan jag har bara mascara kvar att kleta på mig.
Just nu kollar jag på the voice och hör om ett stort rån här i sverige.
en hellikopter har sprängt hål i en bank och tatt med sig kassavalvet, och dom har också satt bomber på polishellikoptern så att dom inte kan ta dom.
Det är lite coolt ändå för det är typ usa aktigt men nu så e det i sverige haha."men där är ju inte bra!"
efter skolan så ska jag till media markt med pappa för att kolla på en ny data och efter det ska vi åka och kolla på svea jackan!




Anonym

jag svara här på de som du kometera på mig hehe

din blogg är också fin! :D

pondus

3000 + något! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: