SKRIVET: 2009-09-27, kl 21:16:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

hiss och diss♥



* Gerald butler
-han e ju såå snygg för att vara gammal. Han är extra bra i filmen The ugly truth!
ni måste se den haha. jag börjar att tycka att äldre män är snygga ;o.

* poliser
- det är ju inte så kul för som som blir tagna av polisen ovs.
Men dom är ju så coola haha.
One day I and danielle gonna be 2 poliser♥

* sovmorgonar
- som jag har imorgon wihuu..
jag älskar när man kan gå upp utan av att vara stressad.
Man kan gå upp duscha och äta i lugn och ro!




* kakel läggare
- tex imorgon bitti klockan 07.00 kommer en OKÄND man och ska lägga kakel i våran hall..
inte kul, och han kommer att låta så man vaknar ju hur tidigt som hellst.

* reklam före bion
- Jag hatar att sitta och vänta på att bion ska börja för då hinner man ju äta upp ällt godis man har köpt INNAN filmen börjar,blä

* efterblivna kassörskor
-tex när man handlar så räknar dom hur mycket man ger fram högt och sedan när man ska få växel tillbaka så säger dom det också högt, jag stör mig.
Tror dom inte att man kan räkna själv?
bajsbajsbajas :)




Jessica

Svar: Jo men jag har inte orkat göra någon design än så det blir i veckan eller nästa helg tror jag :)



PUBLICERAT: 2009-09-27, 21:25:13 | URL: http://jbeengtsson.blogg.se/
Jessica

Svar: Jo men jag har inte orkat göra någon design än så det blir i veckan eller nästa helg tror jag :)



PUBLICERAT: 2009-09-27, 21:25:18 | URL: http://jbeengtsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: