SKRIVET: 2009-09-27, kl 15:56:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

hemma again!

hejsan!
Nu har jag precis kommit hem från allum.
Jag var där med danielle och sedan mötte vi josefine.
Så vi gick runt i lite affärer och josse köpte en väska och jag och danielle köpte en halsduk och ett par vantar♥
Vi gick också in i 3 butiken och länkade våra bloggar som bakrundsbild på en data haha!
Just nu håller jag på att hjälpa min syster med sin blogg www.sofiaadinamadelene.blogg.se.
Denna vecka så kan jag inta ladda upp bilder för jag har inte min överförings sladd men jag kanske lånar sofias systemkamera MOHAHA!
vi hörs sen efter bion puss..
snart fyller jag år :D

Tycker ni att jag ska göra en hiss och diss lista?





caroline

hoppas filmen är bra :D jag tycker du ska göra en hiss & diss! absolutleeeyy. det är måndag imon hihi :*


Jennifer

Hej! Gud vilken fin header du har :)



PUBLICERAT: 2009-09-27, 19:01:00 | URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: