SKRIVET: 2009-10-08, kl 07:42:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

the voice

Nu ligger jag helt utslagen på sängen och är nervös inför matte provet..
Men idag så har vi tema världensbarn så vi får vell se vad vi ska hitta på idag:
Nu måste jag platta håret medans jag kollar på the voice!

puss och kram

jag just nu..


carruw

hihihi vilken sööt bild gosse(L) love your blogg och det är jag nog inte ensam om :D!<3


danielle

haha du ser ut som en naken fis mulvad på bilden ... NA NA NA NA NA NA :D<3



svar: ja gillar med den bilden på oss :D vi ser så lyckliga ut hahaha :D



hahaha jdu ser inte ut som en missbildadgroda som har konsetations svårigheter med en gipsap arm på bilderna hahahahaa du ser ut som en SÖÖT groda som har en liten knäpp arm bara :D<3<3



ÄLSKAR DIG DIN FISKSNOPPS KUK SOM AHR BLIVIT OMSKÄRD AV EN FLODHÄST ! AJ AJ AJ !(L)





PUBLICERAT: 2009-10-08, 22:55:26 | URL: http://danielleandren.blogg.se/
kristina martinovic

GRATTIS BÄSTA LOUISE FÖRLÅT Hahahhahaha jag har inte sagt grattis men HOPPAS DU HADE DEN BÄSTA FÖDELSEDAGEN SÖTIS =) hahahhaah snygg bild btw :D


kristina martinovic

i like it haha:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: