SKRIVET: 2009-10-27, kl 19:46:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

stan idag!

hejsan!

idag så vaknade jag vid 11.30 för att simon kom in i mitt rum..
så jag gick upp och jag och sofia kom på iden att vi ville ha jul stämning så vi satte på massa jul musik haha!!
Till lunch åt vi kycklingklubba med potatis sallad, muuums.
sedan kom emelei och vi stack till stan för att hämta en skräck film.
så då passade jag på att köpa ett linne från bik bok♥

När vi träffade emelies kompis som skulle lämna filmen så stack vi hem och fixade med en massa gosiga täcken och ostbågar. Men det var fel film dun dun duun,haha.
så vi fick titta på scrubs som äger.

nu har jag bestämt mig för att blogga oftare så titta gärna in varje dag puss!

linnet jag köpte!


sofia

FINFINT JAG SKA FÅ LÅÅNA :D



PUBLICERAT: 2009-10-28, 10:10:51 | URL: http://sofiaadinamadelene.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: