SKRIVET: 2009-10-07, kl 23:08:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

ny duschad!

Nu har jag precis kommit ut från en varm härlig dusch efter att ha varit med emelie,josefine och danielle.
Vi har pluggat till matte provet imorgon och vi har haft en massa skoj.
Haha idag så råkade vi göra sönder danielles gaderob för att jag fes så josefin och danielle sprang in i den och så gick den sönder haha.
Nu ska jag läsa anne franks dagbok för den måste vara utläst om 1vecka och jag har 130 sidor kvar haha,
det värsta som finns är att läsa enligt mig!

här kommer bilder från mig just nu!




○Josefine○

oki, roligt att höra. Jag kan inte avgöra det eftersom jag inte träffat henne mer än på tv:n =)



Jag gör inte så mkt. Har spelat lite elgitarr i kväll och så. Du?



Kraam



PUBLICERAT: 2009-10-08, 00:27:42 | URL: http://wiilow.blogg.se/
emelie

hahahahahah gud vad du puttar med läpparna hahahahhahahahahahhahaha



PUBLICERAT: 2009-10-08, 17:21:25 | URL: http://orangeshoes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: