SKRIVET: 2009-10-30, kl 01:13:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

home!

hejsan hoppsan!

Nu har jag en ny design, vad tycker ni om den?
om ni inte gillar den byter jag tillbaka till den gamla.
Idag har jag haft de jätte trevligt jag har blivit bjuden på resturang och jerry williams konserten
av min kokosnöt emelie♥
Vi lekte bratar och vi sjöng nu ska vi ut på tigerjakt, mitt ute i stan haha.
konserten var jätte bra och jag duggar verkligen Jerry williams haha
han är as go!
tack emelie för en jätte bra födelsedags present!!!

 här kommer lite bilder haha











haha den sista bjuder ja på!

men iallafall i morgon ska jag,danni och emelie ut på bus eller godis och sedan sova hos mig
så då kommer det en massa mera bilder

puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: