SKRIVET: 2009-10-28, kl 10:34:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

hår tips!

god morgon!

jag har precis duschat..i' so freesch!
snart kommer danielle och då sa vi åka till den hemliga saken.

nu ska jag ge er några hår tips!

 

detta var mig för en stund sedan!  "jag känner mig som en gris idag"



här har jag blött hår..



här har jag fönat håret.

för att få det mer volymigt och rakt efter man har duschat så kan man andvända en volym mousse(valfri) finns på hm att köpa för 20-lappen!





föna inte håret på den högsta graden!


platta inte håret för ofta och platta inte håret när det inte behövs, föna hellre håret
                       med en borste så kan du forma det platt.


                       puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: